pátek 29. ledna 2021

Violet Evergarden

 Anime Violet Evergarden (stejné jako jméno hlavní hrdinky) nás přenese do poválečných časů. Do časů, kdy už nejsou zapotřebí vojáci a síla, ale ke slovu se dostává cit, rozum a především služby společnosti. 

Mladá Violet se v těchto časech probouzí v nemocnici. Jako bývalá vojenská síla, bez budoucnosti, majetku, jména. Díky lidem okolo ale má novou šanci začít žít normální život - jako vzpomínková panenka. Dívka, která napíše jakýkoliv dopis si budete přát a přijde za vámi kamkoliv. Během své práce se učí žít nejen normálním životem, ale chápat význam slov. A těch pro ni nejdůležitějších - miluji tě. V novém světě se potkává s dalšími lidmi, jejich problémy, starostmi, ale také s nebezpečím, které se s válkou jen tak nerozloučilo. Zatížená vzpomínkami a nepochopenými city se snaží se vším vypořádat. A jak se jí to daří, či nedaří, můžete sledovat ve 13 dílech a 1 speciálu. 

Anime mělo opravdu skvělou grafiku a animaci, je vidět, že si s ním dali práci. Příběh sám o sobě je velmi zajímavý a umí se dotknout pocitů diváka. Mínus bych dala za délku - některé díly řeší skoro ten samý námět, čehož si hned povšimnete. Stopáž o 10 dílech by anime slušela mnohem více. O to více, že se jedná o prostřední díly, které se tak tváří jako vata. Ale když je překousnete, tak se konec odmění.

Celkem: ****




4 komentáře:

  1. To jsem nedokoukala. Blbl mi internet mám jen mobil přes tři roky.

    OdpovědětVymazat
  2. Počkat, to mi chceš říct, že se to anime jmenuje podle hlavní hrdinky? Já ho kdysi hledala a chtěla zhlédnout a jaksi jsem nenašla název. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu se zbavit toho, že je trochu moc přeceňované a byl kolem něj šílený hype ještě dřív, než vůbec stačilo vyjít. Ne že by bylo špatné, to ne, KyoAni má vizuály krásné vždycky, ale přijde mi, že se často za každou cenu snaží hrozně tlačit na pilu, aby to bylo co nejdojemnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se tohle anime hodně líbilo, jak po vizuální stránce, tak po příběhové. V některých dílech jsem si pobrečela.

    OdpovědětVymazat