středa 4. listopadu 2020

Přečteno za říjen 2020

 Tak a je tu další přehled měsíční četby:




    




Ráda bych poukázala na mnou dosud přehlíženého autora Ch. Morgensterna a jeho sbírku Beránek měsíc. Nevím ani proč, jsem vůči tomuto autorovi měla pocit, že by mě ničím neoslovil. Ale opak je pravdou.

A také bych chtěla upozornit na novinku letošního roku Ne/být vlkem od O. Adlera. Jedná se o (trochu) fantasy příběh lidí, ve kterém nedominují vlci či vlkolidé, ale lidské vlastnosti a to ne zrovna ty hezké. Děj začíná zvláštně (stejně se popis děje drží v průběhu celé knihy), ale když vydržíte, dostanete se do poutavého světa. Na tuto knihu poukazuji i z důvodu, že jsem ji našla v knihobudce na Točníku a jedná se o putovní výtisk, tzn. dostanete, přečtete a pošlete dál (což jsem udělala, také v knihobudce).

A co Vy a Vaše četba?


  





  


 


7 komentářů:

  1. Kniha Ne/být vlkem mě dost zaujala, a to už podle názvu.
    Co říkáš na Bulgakova? Stojí to za přečtení? Mám osobně ruské autory moc ráda a od Bulgakova jsem si už dříve některé knihy chtěla přečíst, ale zatím jsem se k nim nedostala.
    Jinak já jsem v říjnu rozečetla několik knih, ale ani jednu jsem nedočetla, zato se teď ale věnuji četbě učebnic, ve kterých ležím každý den. :DD Sice bych si mnohem radši dočetla mnou vybrané knížky, ale třeba se i učebnice počítají. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Opět jsi tento měsíc nelenila. :) Ta kniha Ne/být vlkem to zní zajímavě, jak jsi to popsala. Co se týče mé četby, tak nedávno jsem dočetla Kmotra od M. Puza. A nyní dočítám ještě dvě knihy do Čtenářské výzvy. Kniha, která nesplňuje ani jedno z předešlých témat letošní výzvy - to je velkej oříšek. :) A nyní už postupně začínají odhalovat nová témata. Takže uvažuju, jestli se příští rok zapojím nebo nikoliv. (Beztak mi to zase nedá. :D )

    OdpovědětVymazat

  3. Já čtu průměrnou rychlostí, jednu knížku za dva měsíce. Někdy i rychleji. Záleží, jak poutavý je děj.
    Ve Strakonicích je taky taková budka, kde si bereš knihy a kam je můžeš vrátit, či přinést nějakou úplně jinou. Možná že jsou tam dokonce dvě budky. Já vím jen o jedné a tu čas od času probírám

    OdpovědětVymazat
  4. Teda takových nových knih, přiznám se, že jsem asi ani jednu nečetla, máš vážně pokaždé dobré tipy na knihy a také dobré vědět, které knihy je lepší nečíst.. :-)
    Já zvládnu tak 2 knihy za měsíc, takže pro mě je toto kosmická rychlost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé knížky vypadají zajímavě. Já toho moc nepřečetla, nějak na čtení nemám čas, ale už delší dobu čtu knihu Duha mého života od Simonky Dočkalové.

    OdpovědětVymazat
  6. něco znám :) ja nemám moc času na četbu :(

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším na další článek, co vše si stihla dalšího přečíst :-)

    OdpovědětVymazat