středa 16. prosince 2020

Králičí sloupek 11/20

Tak jsem opět po měsíci tady. I když
s menším zpožděním. Tento měsíc 
byl náročný. Pančka byla doma,
jakože home-office. Takže celý
den proseděla doma u PC, jakože
pracuje. A to já znám, tu její práci,
muhehe. A prý, že to má děsně 
náročné. To tak. Ale odvézt mě
násilím na veterinu, to náročné
už asi není... No nic, příští měsíc
budou Vánoce, už se těším. Určitě
dostanu spoustu hezkých dárečků, 
protože já jsem narozdíl od pančky
velmi hodná celý rok. Ale ty přípravy
jsou velmi náročné. Dokonce už se
doma i peče, snad zbude něco i pro mě.
Tak zatím přeji hodně síly do posledního
měsíce v roce a v dalším sloupku bude,
co hezkého jsem Já dostala. (Co dostala
pančka, to nikoho nezajímá.) Tak zdraví
a síly plné tlapky :-)




4 komentáře:

  1. Těším se až se pochlubíš, copak hezkého jsi dostala a ráda si přečtu, co dostala i panička. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zvědavá, co najdeš pod stromečkem! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Králičí sloupek mě vždycky mile pobaví, už jen proto, že mám tak ušáka :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je kouzelný mazlíček :-)
    Určitě je ráda, že tě má denně doma a občas se jí můžeš věnovat i během home officu :-) jen ta přítomnost jim kolikrát stačí :-) Už se těším na další článek o dárečkách

    OdpovědětVymazat