čtvrtek 22. října 2020

Králičí sloupek 08+09/20

 Tak jsem po menší pauze zpět. Léto uteklo pryč mílovými kroky

a už je tu podzim. Barevné listí, deštíky, chladnější počasí.

No co se dá dělat, alespoň, že jsem si užila ještě jednu

dovolenou na chatě a vycházky po venku. Teď už nikam

nepůjdu a radši budu doma a chroupat mrkvičku. S pančkou

je to teď trochu těžší, říká, že je karanténa a kdo ví co ještě 

a tak že nikam nemůžeme jet. No paráda. Žádné vyjížďky= žádný

veterinář. Muhehe, jak jsem se těšila. Ovšem včerejší projížďka v

autě mi byla nějaká nápadně podezřelá. A také že jo. Byl tam.

Bílý dům, bílá čekárna a ordinace. A au, au, au. No tohle že

má být to vězení? No to by mě zajímalo, kdo ho vymýšlí,

králík to určitě nebude. Ale já to pančce vrátím i s úroky 

za injekci i za pedikúru (vyplazuji jazyk). Takže takové

hrůzy se dějí mně. Doufám, že Vy se máte lépe, zůstáváte zdraví

a plni optimismu. A kdyby ne, čtěte můj sloupek ;)




12 komentářů:

  1. To je krásná fotka, vypadá naštvaně, za tu veterinu :-) Sestřenka má teď toho beránka a to je taky číslo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsuvka o vyplazujícím jazyku mě fakt pobavila. :D
    Hlavně že veterinu zvládla v pohodě, a teď už opravdu bude mít snad vysněný karanténní klídek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no v rámci jejích možností to bylo i relativně v klidu a teď snad bude v klidu )úplně

      Vymazat
  3. Moc hezký článek :) Taky mám ušáka, takže jiných králíčkách si vždycky ráda počtu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedený sloupek. :) Tak snad ti to až tak moc nevrátí s úroky. :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je taky zlatyy. Doufám, že dlouho už k žádnému veterináři nepůjdeš. Horší je to s karanténou.. tak ať brzy skončí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také doufám, že se život vrátí k normálu, tahle karanténa, lockdown, nebo co to vlastně je, je dost vysilující

      Vymazat
  6. Chudáček, ale aspoň má teď zase na nějakou dobu klid. Naši mazlíci taky nesnáší veterináře. Možná to bude znít vtipně, ale náš pes ze všeho nejvíc nesnáší váhu. :DD Netuším proč.

    OdpovědětVymazat