pátek 9. října 2020

Podzimní věneček

 Konečně jsem se také dostala k nějakému pořádnému tvoření. A když je podzim, vzala jsem to i tematicky. Na podzim převládají barvy oranžové, červené a tak jsem jich také využila. A květiny nemohly chybět. A tak s trochou barev a lepicí pistole vzniklo toto dílko:




9 komentářů:

  1. Hezké, oranžová je opravdu taková podzimní barva, s lepící pistolí se dají dělat zázraky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wooow, to je nádhera. Trefila si to perfektně :) a co je to oranžový, na co si to lepila? Nikdy jsem to neviděla, ale vypadá to strašně moc hezky^^

    OdpovědětVymazat
  3. https://wampyrella-povidky.blogspot.com/2020/10/pro-nikichan.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný! ♥ Vždycky si takhle s lepicí pistolí vyhrajeme u adventního věnce, podzimní dekorace jsme nikdy moc nehrotili, ale celkem mě láká ozdobit si dům do podzimních barev, jsou uklidňující. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to nádherné. Obdivuji lidi, kteří si dovedou na něco takového najít čas.

    OdpovědětVymazat