úterý 8. září 2020

Diamantová svíčka

 Diamantové svíčky jsem objevila celkem náhodou a řekla jsem si, že jestli splním jednu veeelikou zkoušku (úspěšně), udělám si tu radost a koupím si ji. A jak to vypadá? 

Z webu diamantovesvicky si vyberte vůni a edici svíčky - letní pokušení, orient, k výročí atd. V každé svíčce u popisu máte, jestli obsahuje prsten, náušnice, řetízek. A pak si jen vyberete tu, po které Vaše srdce touží a objednáte a čekáte, až dorazí (u mě za 3 dny od objednávky).

Po vybalení ihned zatoužíte ji zapálit a co nejvíce vyhořet, abyste zjistili, jaký že šperk čeká ve vosku. Já jsem pilně pálila 3 dny (cca 5-6 hodin v kuse) svíčku Orient, takže jsme z domácnosti měli takové menší arabské tržiště :D A potom jsem objevila v roztopeném vosku alobalový balíček. Ten je nezbytné opatrně vytáhnout a osušit od vosku, rozbalit x vrstev a alobalu a voilá - krabička. Malá kulatá krabička s nějakými neidentifikovatelnými znaky. Jenže, jak se do ní dostat? A tady začala ta pravá legrace.

Víčko nešlo vůbec odšroubovat, oddělat. Ani za pomoci nože a že jsem zkoušela i kombinaci nůž+váleček na těsto. Výsledek - 1 prst, který odpadl (naštěstí ne doslovně). Takže palička na maso. Bum, bum, bum...stále nic. No že by ty piktogramy byly svíce? Tak zkusmo nad plamen s vírou, že se plast má zřejmě rozpustit. Au, au. Pálí, pálí. Nehoříme, naštěstí. Po dalších pokusech s paličkou na maso, kladivem, šroubovákem a nožem krabička stále nepovolila a nevydala obsah. Ach jo, mužská síla bude nezbytná. Takže ke slovu se dostala mužská zručnost a sika kleště, pár nadávek a hej rup. A je to. V ruce třímám sáček s prstenem. No není krásný?



P.S. Při dolování šperku nedošlo k újmě na lidských ani zvířecích životech či na majetku. Nebylo znehodnoceno žádné kuchyňské ani dílnové nářadí a nebyl nutný zásah hasičů a sanitky.

6 komentářů:

  1. A já si říkala, že se ten šperk musí asi zničit, když bude v té svíčce... Dobré, zbytek článku mě ujistil, že v nedobytné skříňce chráněné víc než všechny Voldemortovy viteály bude asi šperk opravdu v pořádku. :D Mrkla jsem rovnou i na ten web a upřímně jsem čekala, že to bude i dražší. Asi si pak za nějakou úspěšnou zkoušku taky dopřeji trochu toho arabského tržiště. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, šperk je opravdu dobře chráněn, že by i Voldemort záviděl :D

      Vymazat
  2. Já vždy nad tím přemýšlela, jak je možné, že tomu šperku se nci nestalo. A hle už vím, jak je to možné. :D

    OdpovědětVymazat
  3. svíčky znám taky mám v plánu si objednat někdy :)

    ty jo jsi měla doma zrůšo :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřele doporučuji, krásné vůně, dlouho vydrží i svíčka a šperk je také pěkný. Jen se k němu dostat - to není hezké vůbec :D

      Vymazat