úterý 1. září 2020

Přečteno za srpen 2020

 Tak a mám tu další přehled přečtených knih, tentokrát za srpen a zároveň je to poslední letní čtení:


  
  

 


 

 

 

















6 komentářů:

  1. Přečetla jsi samé pěkné kousky. :) Co říkáš na To bylo tvé jméno?

    OdpovědětVymazat
  2. Sérii Děsivé dějiny jsem kdysi četla, moc se mi líbila :) Bajky Barda Beedleho nebyly špatné, ale knihy přímo s HP se mi líbily více :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám další kniha Zaklínače přečtená :) jak tě to baví. Jéé To bylo tvé jméno (Kimi no na wa) já viděla teda jen anime a je překrásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Zaklínače se chystám už hodně dlouho, stejně tak na Warcraft :D U mě to za srpen byla bída, bohužel jsem musela číst knížky a poznámky do školy ke státnicím, tak teď už se snad dostanu k něčemu pořádnému :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to vše se dá přečíst za měsíc? Další Zaklínač a 2 díly Harryho. :-) Jsi vážně dobrá.

    OdpovědětVymazat
  6. Harryho bych taky mohla číst pořád dokola. Já si v srpnu dala Kámen mudrců, Tajemnou komnatu jsem už nestíhala :D Na Zaklínače se chystám taky :)

    OdpovědětVymazat