úterý 15. března 2022

What's new?

Takže nejdříve se chci omluvit všem za mou delší nepřítomnost a trpělivost se mnou a mým nepřidáváním příspěvků.

Takže důvod, proč jsem od nového roku lemravá a kde nic tu nic. Konečně se i navzdory kovid zákazům podařilo, abych šla ke státnicím. No a protože vše bylo "perfektně" organizované, tak jsem se termín státnic dozvěděla 20 dní před jejich konáním. Což v kombinaci s tím, že pracuji je opravdu lahůdka. Tudíž jsem se snažila každou chvíli věnovat učení. Ale naštěstí to dobře dopadlo a už se mohu honosit titulem. 

Dalším časově velkým vytížením se stala nemoc mého potkana, které bohužel v necelých 3 letech podlehl (a dodnes se mi po něm moc a moc stýská). Byl to můj velký miláček a teď už je za duhovým mostem s ostatními :'(

Ale teď to lepší - už jsem se tak nějak stabilizovala a hodlám se vrátit k pravidelnému přispívání. Takže už teď chystám po deeeeeeelším čase pokračování Cesty domů a přehled zajímavých knih a filmů. A také Madame Králice se chystá se svým sloupkem. Tak se mějte fanfárově a čtěte :)

4 komentáře:

  1. Ty jo, tak to jsi toho hodně za tu dobu prožila. Přeji ti do budoucna, aby to jen bylo dobré. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké shrnutí a mrzí mě, že ti podlehl potkánek. To je vždy smutné u těch domácích mazlíčků. Přeji mnoho sil a těším se brzy na nové články!

    OdpovědětVymazat
  3. https://wangjilan-povidky.blogspot.com/2022/03/informace.html?m=1

    OdpovědětVymazat