čtvrtek 4. listopadu 2021

Králičí sloupek 10/21

Tak po delší pauze se opět ozývám.
Byly to náročné týdny i měsíce,
ale snažila jsem se všechno zvládnout.
No opětovně jsem byla vzata jakože
na výlet a zase to skončilo jedním
pichem a drápy na podlaze. A 
panička skončila s rozkousaným nosem.
Ale že nos lidí tak krvácí, no, jsem ráda, že 
jsem králice. Takže pomsta byla
opravdu krutá, muhehe.
Ale ani ošklivý nos paničku
neodradil od lovení dýně
na cestě. No řeknu Vám, že
jsem se za ni styděla. S tím
červenomodrým nosem chodí
ven a ještě honí dýně, hrůůůza.
Horší než na Halloweena. Ale
jinak si užívám příjemné
podzimní deštíky, hlavně s myšlenkou,
že mohu zůstat v teple (zatímco někdo
musí do práce).
Takže teplíčku doma zdar.

2 komentáře:

  1. To věřím, že je to někdy těžké. I já sama nemám tolik času, co jsem mívala, a tak jsem ráda, když se mi ho někdy povede ho mít jen pro sebe. :)

    OdpovědětVymazat