pondělí 7. června 2021

Střecha smrti

Střecha smrti je anime, které naláká diváka nejen svým jménem, ale především svým dějem. Juri je obyčejná školačka, která se jednoho dne objeví na střeše mrakodrapu. Kolem nikdo není, kromě ticha. Juri neví proč, ani jak se tam dostala. Ale nejhorší je, že dolů nevede žádná cesta - kromě jedné. Skoku. Záhy ale zjišťuje, že ticho bylo jen zdání a že v něm číhá něco jiného, co se snaží, aby skočila....

U tohoto anime mě zamrzelo několik věcí. Vůbec nebyl vysvětlen způsob ani důvod, proč se Juri a ostatní na střechu dostali. Serióznosti nepřidaly jakože vtipné scény, kdy se ve vážných situacích postavy začaly chovat dětinsky až pubertálně, což úplně zkazilo celou atmosféru scény. Navíc až moc záběrů na spodní prádlo ženských postav zavdalo důvod k pochybování o reálném žánru anime. Koncept masek a střechy byl dobře vymyšlený, ale zpracování nic moc. Tak uvidíme, jestli a co přinese druhá řada.



5 komentářů:

  1. Tenhle fanservis mě v anime přestal bavit. Hlavně, když jsem se těšila na pokračování K-Project a tam přidali ještě víc na fanservisu, až to bylo otravné a nebavilo mě to. :/
    Co tak přemýšlím, tak možná je i toto důvod, proč jsem přestala koukat na anime a radši čtu mangy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se začínám do fáze radši manga dostávat také. A mrzí mě, že se tohle u anime děje častěji a častěji...

      Vymazat
  2. Anime jsem viděla a trochu mi připomínalo Btooom! (které má bohužel jen jednu řadu) a Mirai Nikki. První řada nám vysvětlila záležitost ohledně masek, tak též doufám, že ve druhé řadě bude vysvětleno, proč se do tohoto světa dostali. (A taky by nám mohli konečně ukázat, jak vypadá pod maskou Pan Odstřelovač :D). Na myanimelistu není v žánru zahrnuto ečči, což na akichan nás na tohle připraví. Mě osobně ečči v tomhle anime nevadilo, (vlastně celkově mi žánr ečči nevadí), ale chápu, že ne každému to může sednout.
    Jinak mám tu k doporučení jedno anime, ve kterém tento fanservis nenajdete, tak pokud jste neviděli, tak snad se bude líbit: Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen - anime má nyní dvě řady. Je to miloučké anime, které pohladí na srdci, vykouzlí úsměv na tváři, ale dokáže i vehnat slzy do očí.

    OdpovědětVymazat
  3. Čím jsem starší a čím déle na anime koukám, tím lépe jsem se naučila filtrovat lákavé obsahy a vyhýbat se dílům s fan servisem, protože je to něco, o co v anime opravdu nestojím. Je bohužel pravda, že když se člověk v dnešní době podívá na nově vycházejí anime, půlka z toho jsou blbosti nebo něco, co už bylo natočeno desetkrát před tím.
    Anime jsem však za tu dobu nezatratila, i když jsem měla i období, kdy jsem stejně jako Enthu anime vyměnila spíše za čtení mangy, ale jen jsem se posunula od populárních děl spíše k méně mainstreamovým věcem, našla oblíbené režiséry, kteří jsou pro mě alespoň určitou zárukou kvality, a vracím se hodně i ke starším dílům prověřeným časem. Někdy je to trochu práce, ale pokud člověk hledá, najde mnoho zajímavých sérií i filmů, které stojí za zhlédnutí. :)

    OdpovědětVymazat