neděle 9. května 2021

Přečteno za duben 21

    



  
                                                               
                                                        

 
                                      

                            


Tento měsíce až na dvě výjimky (Láska a Přátelství, Austenová a Láska za časů cholery, Marquéz) mohu doporučit všechny knihy. Každá z nich je trochu z jiného "ranku", ale stojí všechny za přečtení. Velmi se mě dotkl příběh Hrozny hněvu. Hrozný příběh o hrozné době, ale se silnými lidmi. Růženka a její vystoupení naopak zvedne každému náladu a potěší. 451 stupňů je oproti tomu hrozivá klasika, ale vyděsí všechny čtenáře.





5 komentářů:

  1. Pěkné kousky jsi přečetla. Též jsem četla Královskou hru, která mě dost bavila a často mě šokovala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, obdivuji, že dokážeš přečíst tolik knih za měsíc! Já mám většinou přečtu jednu za celý měsíc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Opět si toho hodně přečetla, smekám. A souhlasím 451 stupňů Fahrenheita je opravdu děsivé. A ty Totálně nekorektní horoskopy, tak to zní zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo klobouk dolů šikula to ja nestíhám nějak dočíst čas čarodějnic ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivují tě. Dost čteš no já zase místo čtení furt něco píšu. Básně už moc ne, ale samé příběhy a povídky. 😛😊

    OdpovědětVymazat