neděle 4. dubna 2021

Královská hra

 Začíná to jako obyčejný den. Ráno se dovléct do školy, pozdravit se se spolužáky, učení - nudění. Až do chvíle, kdy mobil oznámí příchozí SMS. Někdo, kdo si říká Král, posílá přes mobily SMS - pokyny žákům. A tyto úkoly musejí splnit. Kdo je nesplní – zemře. Zpočátku je to pro všechny čistě legrace, ale jen do chvíle, kdy přijde první smrt oběšením. Pro policii a okolí jasná sebevražda, pro žáky je to souboj s časem. Úkoly začínají být víc a víc drsnější, žáků čím dál tím míň. Odhalí se dřív totožnost Krále, nebo umřou další lidé? Kdo je další na řadě? Píp-píp...

Jedná se o relativně novou mangu z pera Nobuaki Kanazawa a Hitori Renda. Manga si již od prvních stránek drží své tempo a nijak z něho nepolevuje. Úkoly Krále jsou jasné a není pochyb, že žádný další nebude příjemný. Napětí a dennodenní hrozba pokynů vtáhnou čtenáře do děje a nepustí. Celá série má 5 dílů, takže ji přečtete rychle a přitom ve vás její "chuť" zůstane velmi dlouho. Ze svého pohledu určitě doporučuji, i když se nemohu vyhnout mírnému připodobnění se seriálem Alice in Borderland. 

Celkové hodnocení: 4,5* z 5




2 komentáře:

  1. Mě celá série hodně bavila. Dokonce mě ke konci šokovala, něco takového jsem fakt nečekala. Ale jak jsem byla z ní nadšená, tak jsem měla vysoká očekávání ohledně konce, který mě trošku zklamal.

    OdpovědětVymazat
  2. To zní zajímavě, zkusím to vyhledat. :) Mě to podle popisu trochu připomíná anime Danganronpa.

    OdpovědětVymazat