pátek 9. dubna 2021

Králičí slovo 03/21

Tak máme za sebou Velikonoce, čas
vítání jara, barvení vajec, pomlázky.
Teda já jsem žádnou pomlázkou
pomlazena nebyla. A ne že bych to
potřebovala. Na druhou stranu,
pančka taky ne a že by to fakt už
nutně potřebovala. Mám i strach,
aby mi do těch příštích Velikonoc
neuschla. Kdo by mě pak krmil?
No strašná představa. Tak ji asi
budu více kousat, to by mohlo
pomoci. Jinak se pro změnu
topím mezi knihami a čekám,
kdy z těch hromad na mě něco
vyskočí. Opravdu, je to mor.
Jeden den volný prostor a ten
další kniha, kam se podíváš. No
je to fakt k zbláznění. Ale třeba 
to u pančky způsobilo jaro (nebo
absence té pomlázky, jojo). Takže
zatím zdraví všem a přejte mi, ať mě
knihy nezkolí jen 🐾




6 komentářů:

  1. Tož přeji, aby tě knihy nezkolily. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak třeba další rok :) bude lepší s pomlázkou, tak at se neztratíš v té hromadě knih xD

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla pomlazena dvěma pomlázkami ... od přítele a od přítele přítelovy mamky :D
    Covid necovid, já pár roků předtím byla pomlazována v omezeném počtu. Dlouhou dobu už za mnou moc pánů, kluků a chlapců nechodí :D

    Líbí se mi, jak je článek napsán stručně a z pohledu králíčka :)

    Tak hezké dny přeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně, ať se ti brzo podaří dostat z hromad knih na bezpečný břeh. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím změn si adresy na moje blogy. Měnila jsem je.

    OdpovědětVymazat