pátek 8. ledna 2021

Králičí sloupek 12/20

 Tak a je to tu. Poslední měsíc roku 2020

je za mou. A určitě všichni čekáte, jaký 

ten poslední měsíc byl. I nu, zajímavý.

Vánoce byly fajn, dostala jsem mnoho

hezkých a jedlých dárečků. Velkou 

radost jsem měla z mé nové postýlky.

Pančka říká, že bych měla jít s králičí

dobou a protože jsem byla hodná,

dostala jsem od Ježíška postýlku. A

dokonce i s povlečením. (Já ale stejně

vím, že je od pančky, protože se nějak

moc dlouho v chodbě válela velká

krabice). A pak jsem dostala mooc

ňamek, seno, sušené bylinky, pamlsky

a kouli na seno. Jojo, prostě jsem byla

ta neeeeeeejhodnější králice pod sluncem.

Ale pančka asi také, protože dostala také

hodně dárků. A po svátcích už to bylo šup,

šup, Silvestr, bum, bum a nový rok je tu.

Tak Vám přeji do něj všechno nej a ať se

mé sloupky stále líbí, packu na to



2 komentáře:

  1. I tobě přeji jen to nejlepší do nového roku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi byla opravdu hodně hodná. :) Též přeji všechno nejlepší do nového roku. :)

    OdpovědětVymazat