sobota 12. září 2020

Procestováno za léto 2020

 Jak si jistě mnozí z Vás všimli, díky koronaviru a corona opatřením nebylo letos až zas tak jednoduché vyjet někam do zahraničí. Já jsem letos z těchto důvodů zůstala v ČR a strávila léto zde. Ale i tak bych řekla, že jsem si pěkně zacestovala. A protože mnoho výletů a cest mířilo na pěkná a zajímavá místa, přináším jejich seznam a třeba někoho inspirují pro domácí dovolenou :-)

Města:

  • Mariánské Lázně
  • Poděbrady
  • Karlovy Vary
  • Lipno
  • Písek
  • Netolice
  • Pasov (tak přeci jen 1 zahraniční výlet)
Místa a atrakce:

  • Zoopark Zájezd
  • Dinopark a zoo Plzeň
  • Zříceniny hradů Žebrák a Točník
  • Mořský svět Praha
Takže to je takový malý souhrn mého léta a letních výletů. Snad někomu pomůže při rozšiřování obzorů. A co Vaše letní cesty a výlety? Byly nějaké?



8 komentářů:

  1. Jé, Karlovy Vary bych si jednou moc přála navštívit. :) Jinak jsi toho navštívila hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi to pěkně procestovala. Já byla jen na Orlíku a Zvíkově. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi byla na hodně místech. Já byla pouze na kánoích na Berounce a na světelném festivalu v Karlových Varech.

    OdpovědětVymazat
  4. Mariánské lážně jsme letos také navštívili a spíše jsme se drželi také na území ČR :-) Je to teď jistota. Hodně míst jsi navštívila!

    OdpovědětVymazat
  5. Na lipno se chci už dlouho podívat :) viděla si toho hodně a to je super ^_^ My s holkama byly v Praze a jezdila přes půl republiky za přítelem :D

    OdpovědětVymazat
  6. Stihla jsi toho procestovat fakt hodně, můžu ti jen závidět, já jsem letošní léto byla jen na pár místech a více než cestování jsem se věnovala brigádě. :) V dinoparku už jsem párkrát byla, ale moc mě takové atrakce neberou, asi mám raději živá zvířata. :D To už si raději prohlédnu zvířata v zoo, nebo taky ráda chodím do faunaparků, jeden takový máme v blízkém okolí a vždycky jsem se tam ráda dívala na cvičené papoušky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, procestovala jsi mnoho měst a prošla mnoho místy. Je vidět, že v ČR je spousty míst, kam člověk může zamířit. :)
    Hmm, výlety v létě, zamyslím se, pokud nebudu počítat cesty do práce a z práce, tak mě napadá akorát Brno.

    OdpovědětVymazat