pondělí 3. srpna 2020

Přečteno za červenec 2020

Tak a je tu přehled měsíční četby: 

  

  
 

Nejvíce takovou nostalgickou četbou pro mě byl H. P., takový návrat do dětských let a stále ho mám ráda. Takže se nestyďte číst i dětské knihy a pohádky, nikdy na to není člověk moc starý :-)

A pro ty, kteří si rádi na léto dají oddechovky, doporučuji sérii John Sinclair - mírně děsivé příběhy, které se odehrávají v Evropě na různých místech. (Gondola smrti např. v Benátkách, takže si i zacestujete.) Nejedná se o nijak náročné příběhy a knížečky jsou útlé, lze je tedy přenášet v tašce, aniž by zabraly příliš prostoru či váhy.






10 komentářů:

  1. Tiež sa rada vraciam ku knihám Harry Potter. :) Sú pre mňa skvelou oddychovkou. :) Ďakujem za nové tipy na čítanie. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj zajímavé knížky :) vybrala bych si :) tak jsem si tě teda pridala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné knihy jsi přečetla. :) Harryho Pottera jsem letos četla podruhé a stále je to skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvého seznamu jsem četla jen Harryho, ten nikdy neomrzí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Harryho Pottera bych mohla číst furt, i když už znám všechny díly téměř nazpaměť, je to prostě láska. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, stihla si toho celkom dosť! A pekne široké spektrum :-) ❤

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala mě kniha Strašidelný hotel. Harry to je už klasika :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo Zaklínač. :3 Jsi velice pilná čtenářka. Ps. ráda budu nadále SB. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo mohla bych zase začít číst knihy a ne jen povídky na wattpadu

    OdpovědětVymazat
  10. Už je tady zas jsem viděla jako film, byla to taková zajímavá komedie, která určitě mnoho lidí donutila se zamyslet... Bůhví, jestli by to opravdu dopadlo stejně...

    OdpovědětVymazat