pátek 17. července 2020

Face roller doma

Tak musím říci, že málokdy mě reklamy a reklamní sdělení obecně přimějí přemýšlet, zda to, co inzerují, bych náhodou nepotřebovala. Ale právě nyní to málokdy nastalo. Jistě jste již také zaznamenali, že poslední dobou velmi často reklamy na internetu, v TV a dokonce i v letácích informují o tzv. face rollerech. A k čemu to je dobré? Když jej používáte pravidelně pro masáž obličeje, podpoříte prokrvení (lymfu?) a pleť bude jasnější, pevnější a vypadat lépe. No a vzhledem k tomu, že tyto válečky na obličej bývají z růženínu, jadeitu atd., neodolala jsem a jeden si pořídila.
                                                                        zdr. obr.

Takže takováto věcička mi nyní leží doma. Jestli poskytuje slibované účinky, nemohu zatím potvrdit. Mám jej krátce. Ale ta masáž obličeje je velmi příjemná, zvláště, když váleček necháte předtím v lednici. Cítím po masáži, jak je pokožka uvolněná. Takže už jen pro ten pocit relaxu doporučuji :-)

6 komentářů:

  1. O pořízení face rolleru taky přemýšlím, tak dej určitě vědět. zda plní co má. :) Jinak máš hezký nový blog, v seznamu jsem si tě opravila, takže budu také ráda, když budeme i dál SB. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle váleček mě vždycky zaujme, protože mám strašně ráda drahé kameny. Většinou prodávají růženínové, ale tenhle zelený vypadá fakt pěkně, možná si ho taky jednou pořídím. ♥
    Jinak jsem přesunula svůj blog, najdeš mě teď na cerny-les.blogspot.com. Ráda zůstanu SB. :)
    Vivien

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych brala, kdyby mě někdo s tím masíroval. Sama jsem na to moc líná. :D Mám například hromadu masek na obličej, které leží v šuplíku a je úspěch, když si nějakou naplácám na obličej 2x do měsíce. Pak je jasné, že nějaké účinky můžu těžko vidět.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevěděla jsem, že takový váleček existuje. Ale vypadá zajímavé.

    OdpovědětVymazat