neděle 17. března 2024

Pokéfest

 Dne 16. 03. 2024 se konal v Praze v Holešovicích Pokéfest pro všechny fanoušky pokémonů. A rozhodně jsem tam nesměla chybět. Akce se konala v Holešovické tržnici v hale číslo 13. A kdo přišel již před 10, udělal dobře. Protože už 15 minut před otevírací dobo se tvořila poměrně velká fronta, která ale naštěstí celkem rychle mizela a v 10:10 jsem tak už byla vevnitř. Pokéfest se zde konal konal i s Festivalem kartiček pod jednotným názvem TCG EXPO. 

A díky tomu se na akci daly najít, koupit a vyměnit nejen karty Pokémonů, ale i sportovní karty. Mimo kartiček se dalo pořídit i pár merch věciček a doplňků. Velký ohlas získal také stánek Nintendo, kde jste si mohli sami zkusit zahrát hru na konzoli. Top programem pro mě bylo focení s Eeveem a pokémonní bingo, kde jsem i vyhrála xD 

Přínosnou informací byly pokyny, jak rozpoznat správnou a falešnou kartu i s doprovodnou obrazovou dokumentací. Kromě toho bylo k dispozici i občerstvení za ucházející ceny. A na co všichni čekali nejvíc a mělo největší účast? Tombola (nezúčastnila jsem se - přeci jen, štěstí není třeba pokoušet). Takže všichni fanoušci Pokémonů a kartiček, nenechte si ujít další Poké tour či fest, rozhodně se vyplatí navštívit. 



2 komentáře: