středa 8. listopadu 2023

Králičí slovo za 10/23

Tak měsíc se s měsícem sešel a už je tu
listopad. A nejdříve k těm fajn zprávám:
letošní Halloween (pro pančku Samhain),
se podařil. Dýně byla opravdu strašidelná
a jako bonus jsem dostala sennou tyčinku.
Mňam. No ale nebylo jen to dobré. Jakoby
nestačilo, že se k nám do domácnosti nasáč-
koval jeden nahatec, teď k němu přibyl i další
piskloun. Svatá mrkvoto! Hrůza a děs. Další
otrapa se kterým se mám dělit o mrkev a jablko,
tfeee. Ale já si pančku (i pančka) srovnám do 
latě a ukážu jim, kdo je tady hlava domácnos-
ti. Tlapu vpřed a mrkev sem!




5 komentářů:

  1. Svatá mrkvoto mě dostává. :)
    Vidíš, a já Halloween úplně vypustila. Nikdy jsem ho neslavila, nějak mi to nic neříká. Dýni jsem dlabala jedinkrát v životě a vůbec se mi nepovedla :D asi to bude tím, že mi bylo tak devět let. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Halloween jsme doma vyřezali dýni. A jelikož tu byli i děti od sousedů, tak dostali pár sladkostí. :D

    OdpovědětVymazat