pondělí 9. ledna 2023

První týden nového roku za námi

Jak na nový rok, tak po celý rok. A jestli to platí, tak jsem vlastně i ráda. Po půlnoci jsem si dala novoroční přípitek, podívala se na ohňostroj a ráno si dala dobrou snídani. Parádní začátek pro parádní začátek celého roku že? Tak přesně to jsem si říkala, než jsem se dostavila první pracovní den nového roku do práce. 

Vůbec nic nebylo nijak lepší, ba spíše naopak. Všechno jelo ve stejných kolejích jako vloni (takže všechno musím dělat a řešit jen já /asi jediný kompetentní člověk na pracovišti?/). Ale důležité je, se nenechat převálcovat a jít dál. Co se týká novoročních předsevzetí, nějaká jsem si dala a zároveň jsem moc zvědavá, jak se mi podaří vše splnit. 

Jinak přeji všem s mou bunny star vše nejlepší do nového roku💖


P. S. těšte se na recenze super seriálů

1 komentář:

  1. Já ohňostroj nenávidím. Ale většina lidí je má ráda. Jinak přeji ti šťastný nový rok. A těším se na tvé nové články, mohla by jsi chodit na blog častěji.

    OdpovědětVymazat